@macdiver http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/598/ volgens mij is het gewoon goed hoor. Stijlkwestietje.
Alles
@macdiver oh, ik ben tegenwoordig nooit meer op twitter, maar toevallig wilde ik even iemand dm'en die ik alleen hier heb... Ik kijk even!
Nu op Seblog: Ieder doet zijn ding http://seblog.nl
Nu op Seblog: Het geval dat http://seblog.nl
Nu op Seblog: De romanvierdaagse (4) http://seblog.nl
Nu op Seblog: De romanvierdaagse (3) http://seblog.nl
Nu op Seblog: De romanvierdaagse (2) http://seblog.nl
Nu op Seblog: Een stukje tussendoor http://seblog.nl
Nu op Seblog: De romanvierdaagse (1) http://seblog.nl
Nu op Seblog: Oudheden http://seblog.nl
Ik ben twitter echt een beetje zat. -gooit ongelezen de boel weer dicht-
@Tokstwit Zeker! Wat ben jij een mooi beestje!
@araposa Ah kut, dat vond ik juist zo fantastisch aan het spel. Maar ik zei: zeg maar niets meer.
Deze partij doet dus mee in de Provinciale Statenverkiezingen in Gelderland. http://bit.ly/hgyOtG #godwin
@araposa Heb geen Mediamarkt.
@Tokstwit Allaaang!
@araposa zeg maar niets, hij is besteld!
@jppjanssen arme man.. voor jou is het inderdaad meer het idee en de verloren avond..
Zeg, er is een nieuwe Golden Sun uit voor de Nintendo DS, en niemand zegt mij wat?!
@jppjanssen gebeurd dus.
