Wat zijn die youtubefilmpjes met creatieve Amerikanen toch heerlijk.
Alles
Stond net een postbode aan de bel te hangen. Dus ik slippers aan en eropaf, staat hij op de deur te bonzen. Geduld is een schone zaak.
@Wutter Nee, oow. Ik dacht dat je het wel zou snappen. De man tegen wie de verkoper het zei had een vraag over gitaarbanden...
@Wutter Ik had nog helemaal niet op Apple.com gekeken! Maar nieuw is het zeker.
@Wutter gehoord in de muziekwinkel: 'dan koop je gewoon een kratje Grolsch'
Nu op Seblog: Op de wc http://seblog.nl
Opstaan is zwaar overrated.
@joostvanrijn Ja dat zag ik, vandaar mijn tweet. Maar het blijkt dat men er nog steeds veel over roept en ik gewoon niet oplet. Ook goed. :P
@Erwie84 Dan leef ik gewoon onder een steen. :)
Heeft iemand vandaag trouwens nog aan Blytes gedacht? Snel weg zoiets.
Dat is ook wel typisch voor scoutingfeestjes, dat je achteraf een mailtje krijgt met de evaluatie. #party100
Het meisje naast me in de bus luistert Epica, dat hoor ik hier.
Er is niets leukers dan je in een warme bus door de stad te laten rijden.
.
@Winnyrabbit @coenvanrossum @ricardowalinski Ik heb dankzij Muyres nog een enorme stapel boeken liggen die zo uit moeten, dus nee dankje :)
Tijd voor een boek.
Weer wat geleerd: kerrie is geen kruid, maar een kruidenmengsel. #wikipedia
@rdriess De refter is goedkoper én heeft een wisselender assortiment. Maar voor wie van Zweedse köttbullar houdt... :D
@rdriess Neu neu, de IKEA is heel schappelijk hoor :) Het kán voor veel, maar het kan ook voor veel minder.
@rutger_ Google Translate для победы.
@rdriess Ik heb al gordijnen, dus heb ik niet op gelet. Maar kijk even op ikea.nl, daar staan prijzen :) als je nou een kast nodig had.. :P